mandag 5. oktober 2009

Det nytter!

Hei.

Så er man i gang. Mange ting er ikke lett få til, men med god hjelp fra gode venner og en del jobbing bør det gå bra. Det er mye å lære, men man bør kunne komme i mål. Det er nesten som å sykle Trondheim-Oslo. I begynnelsen av treningstiden hadde jeg nok med å sykle noen kilometer ad gangen, men etterhvert ble det noen mil og til slutt greide jeg å sykle de 54 mil det er mellom Trondheim og Oslo. I begynnelsen, da jeg hadde nok med noen kilometer, så det dårlig ut. Jeg ble så sliten. Men det bedret seg etterhvert. Ble sterkere. Det var trening som skulle til. Så også med data. Med veiledning og hjelp pluss jobbing går det an. Det nytter!



5 kommentarer:

  1. Der ser du det går veldig bra. dette skal vi klare. det er bedre med 2 galne hoder enn ett alene. Dette klarer vi i sammen. Flott.
    Anne

    SvarSlett
  2. Så bra at du er i gang! Du må gjerne kontakte meg dersom du lurer på noe. Mvh Jostein

    SvarSlett
  3. Må kjøpe ny skrivemaskin. Ider om hva man bør se etter.Bare printer eller kombinert? Laserprinter eller...

    Mvh asbjørn

    SvarSlett
  4. Har selv en fotoskriver HP Photosmart som fungerer utmerket. Blekkpatronene er jo dyre da, men skriver ikke ut haugevis med bilder på den. Billigere å overfæøre dem til F.eks. Extrafilm med PC. Laserprintere er vel ganske dyre??

    SvarSlett
  5. Skype er en ny måte å prate med andre på for meg. I og med at man kan se hverandre får man bedre kontakt enn på telefonen. Det sparer penger også. Det er ikke for ingenting at det for tiden er mellom 15 og 20 millioner personer pålogget! Skype er å anbefale!
    Jo flere som bruker det, jo bedre kontakt og mer penger å spare på telefonutgifter.

    Asbjørn Ånnerud

    av frescus 17 oktober, 2009 at 2:30 am

    SvarSlett